Böcekli Belediye Başkanı İbrahim Çerçi, Osmaniye Cumhuriyet Başsavcısı Uygur Kaan Arısoy’u makamında ziyaret ederek görüşme gerçekleştirdi.

Ziyarette karşılıklı sohbet ve değerlendirmelerde bulunuldu.

Teşekkür ve Başarı Dileği

Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Başkan İbrahim Çerçi, Başsavcı Arısoy’a nazik kabulleri ve samimi sohbetleri için teşekkür etti.

Çerçi, Başsavcı Arısoy’a görevlerinde üstün başarılar diledi.

Düziçi’nde Trafik Kazası: 1 Yaralı
Düziçi’nde Trafik Kazası: 1 Yaralı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Enes şimşek