Valilikte Nazik Ziyaret

Düziçi Kahramanmaraşlılar Derneği Başkanı Bekir Gerek ve dernek üyeleri, Osmaniye Valiliği’ni ziyaret ederek yetkililerle bir araya geldi.

Ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunulduğu ve samimi bir ortamda gerçekleştiği belirtildi.

Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Osmaniye Valisi Mehmet Fatih Serdengeçti, dernek başkanı ve üyelerine nazik ziyaretleri için teşekkür etti.

MHP Düziçi Teşkilatı'nda Kongre Mesaisi!
MHP Düziçi Teşkilatı'nda Kongre Mesaisi!
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Mehmet Çardak