Emniyet Teşkilatıyla Bayramlaşma

İlçe Emniyet Amiri Ali Mücahit Kaya’nın ev sahipliğinde gerçekleşen programda, emniyet personeliyle tek tek bayramlaşma yapıldı.

Protokolden Teşekkür ve Destek

İlçe Kaymakamı Hüseyin Bütüner, fedakârca görev yapan emniyet personelinin bayramını tebrik ederek çalışmalarında başarılar diledi.

Osmaniye'de orman arazisine kaçak inşa edilen evlerin yıkımı sürüyor
Osmaniye'de orman arazisine kaçak inşa edilen evlerin yıkımı sürüyor
İçeriği Görüntüle

Birlik ve Beraberlik Vurgusu

Programda, kamu güvenliğini sağlamak için görev yapan emniyet teşkilatının önemine dikkat çekilerek dayanışma mesajları verildi.

Muhabir: Mehmet Çardak