Tesislerin gençlerin daha etkin şekilde faydalanabilmesi amacıyla hazırlık çalışmalarını yerinde değerlendiren Çebi, yaz aylarında sporun yaygınlaştırılmasına önem verdiklerini belirtti.

İl Müdürü Çebi Düziçi'nde Spor Tesislerini İnceledi (2)İl Müdürü Yusuf Çebi, yaptığı açıklamada, "Yazın gelmesiyle birlikte açık alan spor tesislerimiz daha fazla önem kazanıyor. Tesislerimizi gençlerimiz için hazırlıyoruz. Bu yaz her gencin spor yapmasını istiyoruz." ifadelerini kullandı.

İl Müdürü Çebi Düziçi'nde Spor Tesislerini İnceledi (1)Çebi, gençlerin güvenli ve modern ortamlarda spor yapabilmesi için il genelindeki tesislerde bakım ve hazırlık çalışmalarının sürdüğünü kaydetti.

Düziçi’nde Kesintiler Tepki Çekti
Düziçi’nde Kesintiler Tepki Çekti
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Resul Özdil