Çalışmaları yerinde inceleyen Çebi, antrenörlerden bilgi alırken spor yapan öğrencilerle de sohbet etti.
İl Müdürü Yusuf Çebi, ziyaretin ardından yaptığı açıklamada, "Düziçi ilçemizde GSB Yaz Spor Okulları çalışmalarını ziyaret ettik. Spor salonlarımız gençlerimiz ile çok daha güzel." ifadelerini kullandı.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, yaz boyunca il genelindeki spor okullarında çocuk ve gençlerin çeşitli branşlarda eğitim almaya devam edeceğini bildirdi.


Muhabir: Resul Özdil




