Milliyetçi Hareket Partisi Düziçi İlçe Başkanlığı, olağan yönetim kurulu toplantısını İlçe Başkanı Muhammet Güzel başkanlığında gerçekleştirdi.
Düziçi İlçe Teşkilatı’nın çalışmalarının değerlendirildiği toplantıda, geride kalan dönem faaliyetleri ele alınırken, önümüzdeki günlerde yapılması planlanan çalışmalar ve organizasyonlar üzerine istişarelerde bulunuldu.
Toplantıda konuşan İlçe Başkanı Muhammet Güzel, teşkilatın birlik ve beraberlik içerisinde hareket etmesinin önemine dikkat çekerek, Düziçi ve dava hedefleri doğrultusunda çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Parti teşkilatı üyeleri, sahada yürütülen faaliyetler, vatandaşla kurulan iletişim ve yerel düzeyde yapılacak organizasyonlar hakkında görüş alışverişinde bulundu. Teşkilatın daha etkin ve verimli çalışması için fikirler değerlendirildi.
MHP Düziçi İlçe Başkanlığı, birlik ve uyum içerisinde çalışmalarına devam ederek, hem ilçeye hem de parti hedeflerine katkı sunmayı sürdüreceğini vurguladı.
Toplantı, karşılıklı değerlendirmeler ve iyi dileklerin ardından sona erdi.








