Osmaniye’de Kurban Bayramı sabahı vatandaşlar camileri doldurdu. Bayram namazı dolayısıyla Bülbül Camii’nde düzenlenen programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Osmaniye İl Müftüsü Dr. Ahat Taşcı, bayram namazı öncesinde cemaate vaaz verdi. Taşcı, Kurban Bayramı’nın teslimiyet, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren müstesna günlerden biri olduğunu ifade etti.

Bülbül Camii’nde Birlik Mesajı (2)“Bayramlar Kardeşliği Güçlendiriyor”

Vaazında bayramların toplumsal birlikteliğe katkısına dikkat çeken İl Müftüsü Taşcı, manevi atmosferin kardeşlik bağlarını daha da kuvvetlendirdiğini belirtti.

Bayramların yardımlaşma ve dayanışma ruhunu canlı tuttuğunu vurgulayan Taşcı, vatandaşların bayramı huzur ve kardeşlik içerisinde geçirmesi temennisinde bulundu.

Bülbül Camii’nde Birlik Mesajı (1)Protokol Yoğun Katılım Gösterdi

Bayram namazına Mehmet Fatih Serdengeçti başta olmak üzere İl Jandarma Komutanı Şener Kaytez ve İl Emniyet Müdürü Mehmet Sarıbuva da katıldı.

Namazın ardından protokol üyeleri vatandaşlarla bayramlaşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Bülbül Camii’nde Birlik Mesajı (3)Samimi Bayramlaşma

Cami çıkışında gerçekleştirilen toplu bayramlaşma programında vatandaşlar birbirleriyle bayramlaştı. Samimi sohbetlerin yaşandığı programda çocuklara da bayram harçlığı ve çeşitli ikramlar yapıldı.

Medya Hukuku ve Çalışma Hakları ILO Çalıştayında Ele Alındı
Medya Hukuku ve Çalışma Hakları ILO Çalıştayında Ele Alındı
İçeriği Görüntüle

Bayram sabahında oluşan manevi atmosfer, Osmaniye’de birlik ve kardeşlik görüntülerine sahne oldu.

Muhabir: Resul Özdil