Osmaniyeli genç atletler, 19-21 Haziran 2026 tarihlerinde Kütahya Halil Akkaş Atletizm Stadyumu’nda düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nda önemli dereceler elde etti. Türkiye Atletizm Federasyonu, şampiyonaya ilişkin sonuçları resmi sayfasında yayımladı.

2014-2015 doğumlu kızlar 1000 metre kategorisinde yarışan İstanbul Korkmaz, güçlü rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu. Osmaniyeli sporcuların farklı branşlarda elde ettiği dereceler, kent atletizmi adına dikkat çeken bir başarı tablosu ortaya koydu.

Osmaniyeli Sporculardan Madalya Başarısı
Şampiyonada Ömer Faruk Solak, cirit atma branşında Türkiye şampiyonluğuna ulaştı. Nilsu Çoban disk atmada Türkiye ikincisi olurken, gülle atmada Türkiye dördüncülüğü elde etti.

Elfinay Kama disk atmada Türkiye dördüncüsü, triatlon branşında ise Türkiye dördüncüsü olarak yarışmaları tamamladı. Beyza Alasırt, Melike Döğüş, Zeynep Döğüş ve Hira Selbi’den oluşan 4x200 metre bayrak takımı Türkiye beşincisi oldu.

Hira Selbi 200 metre engelli yarışmasında Türkiye altıncısı, Ahmet Eren Örtlek ise 600 metre branşında Türkiye altıncısı olarak Osmaniye’nin başarısına katkı sundu.
“Takım Ruhu ile Çalıştık”
Başarılı sonuçları değerlendiren Atletizm İl Temsilcisi Elif Kazar Korkmaz, sporcuların disiplinli ve planlı bir hazırlık süreci geçirdiğini belirtti.
“Antrenörlerimizle birlikte disiplinli, planlı ve takım ruhuyla çalışmalarımızı bu yarışma doğrultusunda sürdürdük. Yarışmalarda Osmaniye ilimizi en güzel şekilde temsil eden sporcularımıza, antrenörlerimize, her zaman desteklerini esirgemeyen Gençlik ve Spor İl ve İlçe Müdürlüğümüze, ailelerimize ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.”
Elde edilen derecelerle Osmaniye, U14 atletizm kategorisinde Türkiye genelinde adından söz ettiren iller arasında yer aldı.




