Eğitim programı düzenli olarak devam ediyor

Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde her ay düzenlenen Diyabet Okulu eğitimleri, hastaların diyabet hakkında bilinçlenmesini ve doğru bilgiye erişmesini hedefliyor.

Yeni eğitim tarihi açıklandı

Bir sonraki eğitim programı şu şekilde duyuruldu:

  • Tarih: 07 Mayıs 2026 Perşembe
  • Saat: 12:30 – 14:30
  • Yer: C Blok, 3. Kat, Eğitim Salonu 2

Katılım ücretsiz

Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, Diyabet Okulu eğitimlerine katılımın ücretsiz olduğu ve tüm vatandaşların davetli olduğu belirtildi.

AK Parti Osmaniye'de Merkez Mahalle ve Köy Başkanları Toplantısı Yapıldı
AK Parti Osmaniye'de Merkez Mahalle ve Köy Başkanları Toplantısı Yapıldı
İçeriği Görüntüle

Diyabet eğitim hemşireleri görev alıyor

Programda Diyabet Eğitim Hemşireleri Sevilay Atila ve Dudu Kenğer görev alarak katılımcılara bilgilendirme yapacak.

Amaç: Farkındalık ve doğru bilgi

Eğitimlerle diyabet konusunda farkındalık oluşturulması ve hastaların günlük yaşamda hastalıklarını daha iyi yönetmeleri hedefleniyor.

Muhabir: Enes şimşek