ADANA (AA) - Adana İl Sağlık Müdürü Halil Nacar, Karşıyaka Devlet Hastanesini ziyaret ederek hastalar ve sağlık çalışanlarıyla bayramlaştı.

Hatay'da zeytin yetiştiriciliğinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı
Hatay'da zeytin yetiştiriciliğinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı
İçeriği Görüntüle

Acil Servis ve Çocuk Servisi bölümlerinde yatan hastaları ziyaret eden Nacar'a hastane yönetimi eşlik etti.

Hasta ve hasta yakınlarının bayramını kutlayan Nacar, sağlık personeliyle de bir araya geldi.

Çalışanların bayramını kutlayan Nacar, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür etti.

Kaynak: AA