Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Düzenlendi

Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi, personelin mesleki ve kişisel gelişimine katkı sağlamak amacıyla hizmet içi eğitim faaliyetlerini sürdürüyor. Bu kapsamda akademik ve idari personele yönelik “Bağımlılıkla Mücadele” konulu eğitim programı düzenlendi.

Üniversitenin Hizmet İçi Eğitime İlişkin Usul ve Esasları doğrultusunda hazırlanan 2026 Yılı Hizmet İçi Eğitim Planı kapsamında gerçekleştirilen programda, bağımlılıkla mücadelede farkındalığın artırılması hedeflendi.

Osmaniye'de Öğretmenlere Yer Değiştirme Fırsatı
Osmaniye'de Öğretmenlere Yer Değiştirme Fırsatı
İçeriği Görüntüle

Farkındalık Oluşturulması Amaçlandı

Eğitim programında bağımlılığın bireysel ve toplumsal etkileri ele alınırken, bağımlılıkla mücadelede bilinçli hareket etmenin önemi vurgulandı.

Katılımcılara, bağımlılık türleri, korunma yöntemleri ve mücadele süreçlerine ilişkin bilgiler aktarıldı.

Hizmet İçi Eğitimler Devam Edecek

Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi yetkilileri, akademik ve idari personelin bilgi ve farkındalık düzeyini artırmaya yönelik hizmet içi eğitim faaliyetlerinin yıl boyunca devam edeceğini belirtti.

Üniversite bünyesinde düzenlenen eğitim programlarının, personelin mesleki gelişimine katkı sağlamasının yanı sıra toplumsal konularda da bilinç oluşturmayı amaçladığı ifade edildi.

Muhabir: Resul Özdil