Kadirli Devlet Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi. Programa Kadirli Devlet Hastanesi Başhekimi Hakkı Özdoğan ve İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Hazım Nacar katıldı.

Antalya'da dolandırıcılık şüphelisi bankada para çekerken yakalandı
Antalya'da dolandırıcılık şüphelisi bankada para çekerken yakalandı
İçeriği Görüntüle

Kadi̇rli̇ Devlet Hastanesi̇ Bayramlaşma

Personelle Bayramlaşma Gerçekleşti

Kadirli Devlet Hastanesi Başhekimi Hakkı Özdoğan, hastane çalışanlarıyla tek tek bayramlaşarak Kurban Bayramı’nı kutladı. Samimi ortamda gerçekleşen programda birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Bayramın Ruhuna Vurgu

Kadirli Devlet Hastanesi Başhekimi Hakkı Özdoğan, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına dikkat çekerek tüm personelin ve vatandaşların bayramını tebrik etti.

Hastane yönetimi, bayramların çalışanlar arasındaki dayanışma ve birlik ruhunu güçlendirdiğini ifade ederek tüm sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Muhabir: Enes şimşek