Sağlık-Sen Osmaniye’den Teşekkür Mesajı

Sağlık-Sen Osmaniye Şubesi, 6. Olağan Kongresi’nin ardından kendilerine hayırlı olsun ziyaretinde bulunan AK Parti Osmaniye İl Başkanı Mehmet Sadi Binboğa ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür etti.

Sağlık Sen Akp Ziyaret

“İstişare ve Dayanışma İçinde Görüşme Gerçekleşti”

Ziyaret kapsamında yeni dönemde göreve başlayan Şube Başkanı Muhittin Çenet ve 34 kişilik yönetim, denetleme ve disiplin kurulu üyelerine hayırlı olsun dilekleri iletildi. Görüşmede sendikal çalışmalar ve Osmaniye’nin geleceğine dair konular ele alındı.

Sağlık Sen Akp Ziyaret 2

Birlik ve Beraberlik Vurgusu

Sağlık-Sen Osmaniye Şube yönetimi, yapılan açıklamada birlik ve beraberlik mesajı vererek, “Aynı davanın ve aynı camianın yolcuları olarak şehrimize ve üyelerimize hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Hatay'da zeytin yetiştiriciliğinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı
Hatay'da zeytin yetiştiriciliğinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı
İçeriği Görüntüle

Ziyaret dolayısıyla AK Parti Osmaniye İl Başkanı Mehmet Sadi Binboğa’ya, Memur-Sen İl Başkanı Mahmut Kahraman’a ve AK Parti il yönetimine teşekkür edilirken, birlik ve dayanışmanın devam etmesi temenni edildi.

Muhabir: Mehmet Çardak