Osmaniye İçin Yatırım Toplantısı

Osmaniye’nin devam eden ve planlanan sağlık yatırımları, Sağlık Yatırımları Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen değerlendirme toplantısında ele alındı.

Genel Müdür Yardımcısı Adem Yılmaz başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya, Destek Hizmetleri Başkanı Melek Bülbül Dilek, Kadirli Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Hakkı Özdoğan, İdari ve Mali İşler Müdürü Hazım Nacar ile Destek Hizmetleri Başkanlığı Yatırımlar Birimi mühendisleri katıldı.

Osmaniye’de Evde Bakım Maaşı Hesaplara Geçmeye Başladı
Osmaniye’de Evde Bakım Maaşı Hesaplara Geçmeye Başladı
İçeriği Görüntüle

Osmaniye Sağlık Yatırımları Görüşüldü
Yatırım Süreci Değerlendirildi

Toplantıda, Osmaniye’de devam eden sağlık yatırımları ile önümüzdeki dönemde planlanan projeler görüşüldü. İlgili daire başkanlarının görüş ve değerlendirmeleri alınarak yatırım süreçlerine ilişkin istişarelerde bulunuldu.

Sağlık Hizmetleri Güçlenecek

Kentte sağlık altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların koordineli şekilde sürdürülmesi hedefleniyor. Yapılan değerlendirmelerin, mevcut ve planlanan yatırımların daha etkin ilerlemesine katkı sunması bekleniyor.

Muhabir: Erdem Şimşek