Kalite Çalışmaları Değerlendirildi
Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve hasta ile çalışan güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla "Düzeltici İyileştirici Faaliyet Yönetimi" konulu toplantı düzenlendi.
Kalite Yönetim Birimi tarafından hazırlanan toplantıya hastane yönetimi ile bölüm kalite sorumluları katıldı.
Süreçler Detaylı Şekilde Ele Alındı
Sağlıkta Kalite Standartları ve Sağlık Tesisi Standartları rehberliğinde gerçekleştirilen toplantıda, düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerin planlanması, uygulanması, takibi, kontrolü ve tamamlanma süreçleri ayrıntılı şekilde değerlendirildi.
Toplantıda ayrıca kaynakların etkin ve verimli kullanımı ile hizmet süreçlerinin sürekli geliştirilmesine yönelik uygulamalar da ele alındı.
Kalite Ve Güvenlik Vurgusu
Osmaniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi, hasta ve çalışan güvenliğini esas alan kalite anlayışı doğrultusunda iyileştirme çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.
Hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların, vatandaş memnuniyetini yükseltmek amacıyla aralıksız devam edeceği ifade edildi.




