Düziçi’nde Sağlık Yatırımı

Osmaniye İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Emrah Ceviz, Düziçi’nde yapımı devam eden İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Sağlıklı Hayat Merkezi hizmet binasında incelemelerde bulundu.
Düziçi’nde Sağlık Yatırımı

Ceviz’e ziyaret sırasında Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Tamer Gülsur ve Destek Hizmetleri Başkanı Melek Bülbül Dilek eşlik etti.

Düziçi’nde Sağlık Yatırımı4
Çalışmalar Yerinde İncelendi

Heyet, yeni hizmet binasında devam eden çalışmaları yerinde değerlendirdi. İnşaat süreci hakkında yetkililerden bilgi alınırken, binanın tamamlanmasıyla ilçedeki sağlık hizmetlerinin daha modern koşullarda sunulması hedefleniyor.

Düziçi’nde Araç Suda Mahsur Kaldı
Düziçi’nde Araç Suda Mahsur Kaldı
İçeriği Görüntüle

Düziçi’nde Sağlık Yatırımı2
Düziçi’ne Yeni Sağlık Merkezi

Yapımı süren Düziçi İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Sağlıklı Hayat Merkezi hizmet binasının, ilçe halkına daha erişilebilir ve nitelikli sağlık hizmeti sunması bekleniyor.

Yeni hizmet binasının Düziçi’ne ve vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Düziçi’nde Sağlık Yatırımı3

Muhabir: Erdem Şimşek