Süper Lig’de yeni sezonda mücadele etmeye hazırlanan Amed Sportif Faaliyetler, kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Diyarbakır temsilcisi, hücum hattına önemli bir takviye yaparak Ermal Krasniqi’yi renklerine bağladı.
Kulüpten yapılan resmi açıklamada, 2026-2027 sezonu kadro planlaması kapsamında sağ açık pozisyonunda görev yapan Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalandığı bildirildi.
Açıklamada, oyuncunun hızı, teknik kapasitesi ve hücumdaki etkinliğiyle takıma önemli katkı sağlayacağına inanıldığı vurgulandı. Yeni transferin Amedspor formasıyla başarılı bir sezon geçirmesi temenni edildi.
Amed Sportif Faaliyetler yönetimi, yapılan anlaşmanın kulüp ve camia için hayırlı olmasını diledi. Transferin ardından gözler yeni sezon kadro yapılanmasına çevrildi.




