Bakan Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, TMO'nun 3 Haziran'da başlattığı hububat alım sürecinde ilk ödeme dönemine geçildiğini belirtti.
Alım Noktaları 600'e Çıkacak
Yumaklı, ülke genelinde şu anda 211 noktada hububat alımı yapıldığını, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte bu sayının 600 alım noktasına ulaşacağını ifade etti.
"Getirilen Tüm Ürünler Alınacak"
Bakan Yumaklı, TMO'nun kendisine teslim edilen tüm ürünleri satın almaya devam edeceğini belirterek, üreticilere şu mesajı verdi:
"TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz."
Hububat alım ödemelerinin, teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin banka hesaplarına düzenli şekilde yatırılacağı bildirildi.





