Hastane Başhekimi Uzm. Dr. Hakkı Özdoğan, İdari ve Mali Hizmetler Müdürü Hazım Nacar ile Müdür Yardımcısı Kerim Kaya, özel güvenlik personelini ziyaret ederek haftalarını kutladı.
Ziyarette güvenlik görevlilerine görevlerinde başarılar dileyen hastane yönetimi, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür etti.
Kadirli Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, "Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla bizleri ziyaret ederek bu anlamlı günümüzde yanımızda olan Başhekimimiz Uzm. Dr. Hakkı Özdoğan'a, İdari ve Mali Hizmetler Müdürümüz Hazım Nacar'a ve Müdür Yardımcımız Kerim Kaya'ya nazik ziyaretleri, güzel temennileri ve verdikleri değerli destek için teşekkür ederiz. Birlik ve beraberlik içerisinde görev yapmaktan mutluluk duyuyor, kendilerine şükranlarımızı sunuyoruz." ifadelerine yer verildi.



