Gerçekleşen ziyarette iki vali, kamu hizmetleri, yerel yönetimler ve kurumlar arası iş birliği konularında görüş alışverişinde bulundu.
Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, şehirlerin gelişimine yönelik değerlendirmeler de ele alındı.
Ziyaretin sonunda Vali Mehmet Fatih Serdengeçti, misafirperverliği dolayısıyla Ankara Valisi Yakup Canbolat'a teşekkür ederken, Vali Canbolat da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Muhabir: Resul Özdil



