Osmaniyeli Sporculardan Çifte Madalya
24-25 Haziran 2026 tarihlerinde Sivas'ta gerçekleştirilen U17 Grekoromen Güreş Türkiye Şampiyonası'nda mücadele eden Osmaniye Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcuları, elde ettikleri derecelerle dikkat çekti.
51 kilogram kategorisinde mindere çıkan Şamil Şahan, başarılı performansıyla Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Türkiye Şampiyonu Oldu
55 kilogramda mücadele eden Muhammed Kadir Karatekin ise rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu ve altın madalyayı Osmaniye'ye kazandırdı.
Elde ettiği şampiyonlukla büyük bir başarıya imza atan Karatekin, temmuz ayının sonunda Azerbaycan'ın Bakü kentinde düzenlenecek Dünya Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil etme hakkı kazandı.

Milli Takım İçin Mücadele Edecek
Türkiye ikincisi olan Şamil Şahan ise milli takım seçmelerine katılarak ay-yıldızlı formayı giyebilmek için mücadele edecek.
İl Müdürlüğünden Tebrik Mesajı
Osmaniye Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, yayımladığı açıklamada sporcuları ve antrenörlerini elde ettikleri başarıdan dolayı tebrik ederek, Dünya Şampiyonası ile milli takım seçmelerinde başarılarının devamını diledi.



