Karne töreni, Vali Yardımcısı Deniz Pişkin, İl Millî Eğitim Müdürü Aydın Albak, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Erbay Tan, okul yöneticileri, öğretmenler ve velilerin katılımıyla Uygur İlkokulu'nda gerçekleştirildi.
Bu yıl ilkokul 1. ve 2. sınıf öğrencilerine, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında klasik karne yerine sosyal ve duygusal gelişimlerini de değerlendiren "Gelişim Raporu" verildi. Raporda, velilere çocuklarının gelişim süreçlerini desteklemeye yönelik rehberlik önerileri de sunuldu.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, tüm öğrenci ve öğretmenlere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulunularak, 2026-2027 eğitim öğretim yılının 14 Eylül 2026 tarihinde başlayacağı hatırlatıldı.











