Osmaniye'de Muharrem Ayının Bereketi Aşure İkramıyla Paylaşıldı
Osmaniye'de Muharrem Ayının Bereketi Aşure İkramıyla Paylaşıldı
İçeriği Görüntüle

Karne Sevinci Üzümlü Mahallesi'nde Yaşandı

Düziçi Belediyesi tarafından düzenlenen Karne Şenliği programı, Üzümlü Mahallesi Mustafa Kemal Atatürk Parkı'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Etkinlikte çocuklar ve aileleri eğlence dolu bir akşam geçirdi.

Programa Düziçi Belediye Başkanı Mustafa İba'nın yanı sıra kadın ve gençlik kolları temsilcileri ile ilçe yönetim kurulu üyeleri de katıldı.

Karne 1

Çocuklara İkram ve Oyuncak Dağıtıldı

Karne sevincine ortak olunan etkinlikte çocuklara sinema gösterimi sunulurken, popcorn, pamuk şeker ve çeşitli oyuncaklar dağıtıldı. Belediye tarafından hazırlanan etkinlikler, çocukların yoğun ilgisiyle karşılandı.

Başkan İba'dan Teşekkür Mesajı

Belediye Başkanı Mustafa İba, etkinliğe katılan vatandaşlara teşekkür ederek, çocukların mutluluğunun en büyük motivasyon kaynakları olduğunu belirtti. İba, yaz tatili boyunca çocuklara yönelik sosyal ve kültürel etkinliklerin devam edeceğini ifade etti.

Muhabir: Resul Özdil