Düziçi Belediye Başkanı Mustafa İba, sağlık sorunları nedeniyle bir süredir rahatsızlık yaşayan Hacı Haleplioğlu’nu ziyaret etti. Gerçekleştirilen ziyarette Haleplioğlu’nun sağlık durumu hakkında bilgi alan Başkan İba, geçmiş olsun temennilerini iletti.
Sağlık Durumu Hakkında Bilgi Aldı
Ziyaret sırasında Hacı Haleplioğlu ile bir süre sohbet eden Başkan Mustafa İba, geçmiş olsun dileklerini paylaşarak en kısa sürede sağlığına kavuşması temennisinde bulundu.
Başkan İba, hasta vatandaşların her zaman yanında olduklarını belirterek dayanışma ve birlik mesajı verdi.
“Allah Tüm Hastalarımıza Şifa Versin”
Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Başkan İba, Hacı Haleplioğlu’na acil şifalar dileyerek, “Rabbimden Hacı amcamıza acil şifalar diliyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Misafirperverliği ve samimi sohbeti için Haleplioğlu’na teşekkür eden İba, tüm hastalara da şifa dileklerini iletti.




