Akademisyenler Gastronomi Merkezi’nde Ağırlandı

2026-2030 Osmaniye Turizm Master Planı Çalıştayı kapsamında Osmaniye’ye gelen akademisyenler, Osmaniye Belediyesi Gastronomi Merkezi’nde düzenlenen programda bir araya geldi.

Programda katılımcılara Osmaniye mutfağının öne çıkan lezzetleri tanıtıldı.

Yer Fıstıklı Lezzetler Tanıtıldı

Osmaniye’ye özgü yemeklerin yer fıstığı ile yeniden yorumlanarak hazırlandığı sofrada misafirler, kentin gastronomi zenginliğini yakından tanıma fırsatı buldu.

Gastronomi Merkezi Sorumlusu Ayşe Erat, katılımcılara hazırlanan yemekler ve Osmaniye mutfağının özellikleri hakkında bilgi verdi.

Osmaniye Gastronomi-1

Yöresel Tatlar Beğeni Topladı

Hazırlanan yöresel lezzetlerin tadına bakan akademisyenler, Osmaniye mutfağının kendine özgü tatlarıyla dikkat çektiğini belirterek yemeklerin oldukça beğenildiğini ifade etti.

Katılımcılar özellikle yer fıstığının farklı yemeklerde kullanılmasıyla ortaya çıkan lezzetlerin dikkat çekici olduğunu vurguladı.

Turizm Tanıtımına Katkı Sağlayacak

Osmaniye Belediyesi tarafından gerçekleştirilen gastronomi buluşmasının, kentin turizm potansiyelinin tanıtılmasına katkı sağlaması ve Osmaniye mutfağının daha geniş kitlelere ulaştırılması hedefleniyor.

Antalya'da Yunan turist otel odasında ölü bulundu
Antalya'da Yunan turist otel odasında ölü bulundu
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Resul Özdil