Osmaniye Belediyesi Dijital Gençlik Merkezi’nde düzenlenen 160 saatlik Bilgisayar İşletmenliği Kursunu başarıyla tamamlayan kursiyerler, Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifikalarını aldı.
Osmaniye Belediyesi ile Halk Eğitim Merkezi iş birliğinde gerçekleştirilen eğitim programı kapsamında kursiyerler, bilgisayar kullanımı ve ofis programları başta olmak üzere çeşitli alanlarda eğitim gördü. Programı başarıyla tamamlayan kursiyerler için sertifika töreni düzenlendi.
Törende kursiyerlere sertifikaları takdim edilirken, Osmaniye Belediye Başkan Yardımcısı Muazzez Burçin Çalışkan da katılımcılarla bir araya geldi.
Burada konuşan Çalışkan, kursiyerleri gösterdikleri azim ve başarıdan dolayı tebrik ederek, eğitim faaliyetlerinin bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirmesinde önemli rol oynadığını vurguladı. Sürekli öğrenmenin önemine dikkat çeken Çalışkan, belediye olarak gençlerin ve vatandaşların kişisel gelişimine katkı sağlayacak eğitim programlarını desteklemeye devam edeceklerini ifade etti.
Eğitim programını tamamlayarak Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika almaya hak kazanan kursiyerler ise kendilerine sunulan eğitim imkanından dolayı Osmaniye Belediyesi ve Halk Eğitim Merkezi yetkililerine teşekkür etti.
Osmaniye Belediyesi yetkilileri, Dijital Gençlik Merkezi bünyesinde farklı alanlarda eğitim ve kurs programlarının devam edeceğini belirtti.




