Düziçi İlçe Milli Eğitim Müdürü Elif Aksay, eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğretmenler, öğrenciler ve velilere yönelik bir tatil mesajı yayımladı. Yoğun ve verimli bir dönemin geride bırakıldığını belirten Aksay, eğitim camiasına emeklerinden dolayı teşekkür etti.
Görev yapan öğretmenlerin fedakârlığına dikkat çeken Aksay, velilerin sürece verdiği desteğin ve öğrencilerin gösterdiği gayretin başarıda önemli rol oynadığını ifade etti. Eğitim sürecinin ortak bir emekle yürütüldüğünü vurguladı.
ÖĞRENCİLERE VERİMLİ TATİL ÖNERİSİ
Mesajında öğrencilere de seslenen İlçe Milli Eğitim Müdürü Elif Aksay, tatil döneminin sadece dinlenme değil aynı zamanda kişisel gelişim için de önemli bir fırsat olduğunu belirtti. Öğrencilerin kitap okumaları, kendilerini geliştirecek etkinliklere zaman ayırmaları ve verimli bir tatil geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Aksay, öğrencilerin yeni eğitim dönemine daha güçlü ve motive bir şekilde dönmelerinin önemine de değindi.
ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR VE İYİ DİLEKLER
Öğretmenlerin eğitim sisteminin en önemli yapı taşlarından biri olduğunu ifade eden Aksay, tüm öğretmenlere emekleri ve özverileri için teşekkür etti. Sağlıklı, huzurlu ve dinlendirici bir tatil dönemi temennisinde bulundu.
YENİ DÖNEM İÇİN BAŞARI TEMENNİSİ
Elif Aksay, mesajının sonunda tüm eğitim camiasına iyi tatiller dileyerek yeni eğitim-öğretim döneminde sağlık ve başarılarla yeniden buluşmayı temenni etti. Eğitimde sürekliliğin ve dayanışmanın önemine dikkat çekti.




